Reference | www.tba.si
Reference | www.tba.si

TBA mesečnik

Vabimo vas, da spremljate naš mesečnik TBA Komunikator, v katerem pišemo o trendih in inovacijah v teambuildingu ter vas obveščamo o dogajanjih v TBA.

    ×

    Generacija Z v poslovnem razvoju

    Generacija Z je znana po visokih pričakovanjih, preferenci po unikatnih stilih vodenja in želji po fleksibilnosti. Delo z njimi prinaša nove izzive - če se z njimi znate spopasti, pa tudi veliko novih priložnosti.

    Pošlji povpraševanje
    • Manjše skupine
    • 4 - 6 pedagoških ur
    • Seminarska soba

    Je v vašem timu več kot 20% predstavnikov generacije Z?

    Verjetno ste opazili, da je delo z njimi poteka precej drugače.

    Med zaposlovalci so znani po:

    • Tem, da želijo jasno usmeritev,
    • Visokih pričakovanjih do zaposlovalca in delovnega okolja,
    • Iskanjem ravnotežja med delom in prostim časom, kar zahteva veliko fleksibilnost delovnega mesta,
    • Edinstvenem načinu komuniciranja, ki lahko predstavlja izziv za medgeneracijsko sodelovanje,
    • preferenci po unikatnih vodstvenih stilih.

     

    Ne pretiravamo, če rečemo, da delo z mlajšimi generacijami prinaša številne nove izzive. A hkrati vsem, ki se z njimi znajo soočiti, predstavlja priložnost za rast in razvoj močne, stabilne in produktivne ekipe.

    Generacija Z: ključ do konkurenčnosti

    Ustvarjanje kulture, ki privlači, razvija in zadrži talentirane predstavnike generacije Z, je lahko vaša prednost v hitro spreminjajočem se poslovnem svetu.

    Prilagajanje zahtevam in preferencam te dinamične generacije vam omogoča, da sprejmete in izkoristite njihovo nenehno iskanje novega. Ustvarite zanje spodbudno delovno okolje in odklenili boste celoten spekter pozitivnih lastnosti, ki jih generacija Z prinaša na delovno mesto:

    • močno intrinzično motivacijo in usmerjenost k višjim ciljem,
    • produktivnosti in samoiniciativnosti,
    • nagnjenosti k sodelovalnosti,
    • sposobnost prilagajanja in efektivnega preklapljanja med raznolikimi delovnimi nalogami,
    • odprtost za inovacije, raznolikost in tehnološki napredek,
    • podjetnost in iznajdljivost,
    • edinstvene sposobnosti vodenja in odločanja.

    Delavnica, ki omogoča sinergijo z generacijo Z

    Na trg dela vstopajo mlade generacije, ki imajo drugačna načela, pristope in zahteve. Jih znate vključiti v svoje okolje in njihov potencial preobraziti v uspeh?

    Ponudite svojemu timu izobraževanje, na katerem bodo spoznali načine, kako izboljšati komunikacijske veščine in medgeneracijsko sodelovanje v timu. Pomagali vam bomo razumeti in sprejeti raznolikost najmlajše generacije, ki je aktivno vključena na trg delovne sile. Seznanili se boste s praktičnimi strategijami za obravnavo izzivov in iskanje rešitev, ko pride do dela z genreacijo Z.

    Se kot vodilni soočate z izzivi, ko pride do generacije Z?

    Generacija Z je znana po unikatnim preferencah, ko pride do vodenja. Znani so po težnji k neodvisnosti in kreativnosti ter zavračanju tradicionalne hierarhije. V svojem vodju ne iščejo le avtoritete, ampak tudi pristnost. Če ustvarite okolje, v katerem se bo generacija Z počutila razumljeno in slišano, boste v zameno dobili predan kader, ki je organsko nagnjen k razvoju in ves čas išče prostor za inovativnost. Spoznajte, kakšni izzivi čakajo mlade zaposlene, kako se kot vodilni spoprijeti z njimi in kako znotraj podjetja spodbuditi kulturo medgeneracijske sinergije.

    Naj bo tudi vaš tim pravi .