×

Kaj ustvari kvalitetno zabavo ob koncu leta – in zakaj "čevapi in pivo" niso dovolj

Če se novoletne zabave kot podjetje lotite na pravi način, se investicija zelo hitro povrne. Če se je ne ... pa se odrekate celi vrsti pozitivnih učinkov. Da se to ne bo zgodilo, smo pripravili nekaj najpomembnejših smernic.

Organizirate novoletno zabavo za zaposlene – in želite, da bi bila nepozabna in edinstvena? Ste na pravem mestu! S petnajst leti izkušenj organiziranja timskih dogodkov na višjem nivoju si lahko mislite, da smo oganizirali že marsikatero manjšo ali večjo “fešto” ob koncu leta.

Naloga se sliši preprosto: organiziraj zabavo in poskrbi, da bo imela trajno pozitiven učinek na podjetje.

Zaenkrat ste na pravi poti; da je ob koncu leta zaposlene treba tudi nagraditi in prepoznati njihov doprinos k podjetju, ni več nobena skrivnost. Na TBA-ju smo prebrali že ničkoliko raziskav, ki opozarjajo ravno na pomen ustreznega zaključka delovnega leta; da pa smo učinke kvalitetnega dogodka videli tudi v praksi, ni treba posebej poudarjati.

Kaj smo se naučili v petnajstih letih?

S petnajst leti izkušenj smo prišli do zaključka, da ustrezno zastavljene novoletne zabave ob koncu leta povečajo uspešnost podjetja in dvignejo motivacijo in učinkovitost. Poleg tega dobro zastavljen »žur«:

  • poveča ugled zaposlovalca v očeh zaposlenih,
  • spodbuja deljenje znanja med zaposlenimi,
  • povečuje stimulativnost delovnega okolja,
  • prispeva k rasti podjetja,
  • prek hvaležnosti dvigne zaznan prestiž zaposlovalca,
  • poveča zavzetost in pripadnost zaposlenih
  • in spodbuja razvoj timskega dela (jasno – smo pa le TBA!)

Zabave ob koncu leta – ja! Številni dolgoročni učinki dobre zabave lahko še kako presežejo prvotno investicijo.

Kako lahko dopolnite “pivo in čevape”?

Pri organizaciji zabave se lahko s poznavanjem osnovnih smernic izognete predvidljivim pastem. Namesto standardne ponudbe “piva in čevapov” razmislite o bolj premišljenem pristopu k organizaciji zabave ob zaključku leta.

Pomembno je, da ne pozabite na identiteto vaše organizacije, in organizirate zabavo, ki se z njo sklada. Nekaj ključnih vodil, ki se jih na TBAju vedno držimo, je:

  • ustvarjalnost in inovativnost pri izbiri aktivnosti, ki jih bomo izvajali na zabavi,
  • inkluzivnost in upoštevanje različnih interesov in potreb zaposlenih (nič ni narobe, če si zaposleni lahko sami izberejo aktivnost, ki jim najbolj ustreza!),
  • prepoznavanje truda in dosežkov, ki so jih zaposleni dosegli čez leto.

Ne pozabite, da je december idealen čas za praznovanje uspehov in krepitev tima. Z ustreznim pristopom boste “navadno zabavo” sprembnili v dogodek, ki bo zaposlenim dal občutek cenjenosti in pripadnosti.

Pomembno je sporočilo!

Pri organizaciji zabave pa niso ključne le nagrade; pomembna je tudi vključitev ustreznega sporočila, ki temelji na kulturi podjetja in vrednotah, za katere se zavzemate. Daleč najbolj učinkovito je, če vam bo uspelo vrednote in vizijo vključiti na lahkoten način – razvlečenih govorov si decembra ne želi nihče.

Decembra je čas za zabavo

Če povzamemo: dobro zastavljena novoletna zabava se še kako izplača. Ker pa »pivo in čevapčiči« niso dovolj, da dosežete vse pozitivne efekte, je nujno upoštevati nekaj enostavnih smernic.

V osnovi je stvar enostavna; z upoštevanjem napisanega boste hitro uspeli ustvariti napredno timsko izkušnjo, ki bo imela trajno pozitiven učinek.

Če pa se zdi izziv vrhunskega zaključka leta preveč za vas, se javite – vedno radi pomagamo pri organizaciji bombastičnega zaključka delovnega leta. Če si želite zagotoviti, da bo letošnji konec leta za vaše zaposlene nepozaben, stopite v stik z nami. Skupaj bomo ustvarili nekaj čarobnega!

Ustvarjamo rešitve za vaš tim

Predani smo k razvijanju inovativnih timskih programov, ki pomagajo k rasti ekipe in podjetja.

 
Reference | www.tba.si
Reference | www.tba.si

TBA mesečnik

Vabimo vas, da spremljate naš mesečnik TBA Komunikator, v katerem pišemo o trendih in inovacijah v teambuildingu ter vas obveščamo o dogajanjih v TBA.