Trendi team building programov v letu 2021
5 min
Organizatorji prireditev si bomo leto 2020 zagotovo zapomnili za vedno. Varnostni pomisleki, delo na daljavo, strah ... so industrijo srečanj spremenili za vedno.
Naše delo se je v celoti preselilo na splet, on-line dogodki so bili tema leta in tako bo ostalo še nekaj časa. Kljub temu smo v letu 2020 uspešno izvedli številne programe za več kot 3.000 udeležencev. Pridobili smo ogromno znanja in izkušenj, ki nam bodo dobro služili tudi v prihodnje.
Čeprav se epidemiološka situacija izboljšuje, bodo omejitve in strah prisotni še nekaj časa. Zato je pomembno, da se organizatorji dogodkov temu prilagodimo in poskrbimo za varnost udeležencev in zaposlenih.
1. Varnost na prvem mestu
Odločitev udeležencev, ali se bodo udeležili dogodka, bo v veliki meri odvisna od zagotovljene varnosti. To smo lahko videli že med poletjem 2020, ko so se ukrepi sprostili in omogočili izvedbo manjših dogodkov, kjer je bila na prvem mestu varnost.
Organizatorji dogodkov si ne moremo privoščiti, da bi postali »super spreader-ji«. Zato moramo poskrbeti za:
- varnostno razdaljo (še posebej v zaprtih prostorih),
- sedežni red, ki omogoča razdaljo,
- nošenje mask ves čas,
- dobro prezračevanje v zaprtih prostorih,
- razkuževanje površin,
- hitro testiranje.
Dogodki, ki bodo poskrbeli za to, bodo imeli prednost pred ostalimi. Poskrbeti bomo morali tudi za vodenje seznama udeležencev s kontakti, da bo mogoče hitro obveščanje v primeru širitve okužbe na dogodku.
2. Mikro dogodki
Veliki dogodki bodo prišli z veliko zapleti. Mogoče jih bo izvesti, vendar ne tako, kot smo jih bili navajeni. Prednost bodo imele lokacije, ki bodo omogočale organizacijo omejenih, varnih dogodkov. Manjši dogodki v večjih prostorih prinašajo manj tveganj od večjih prireditev.
Manjši dogodki bodo ponujali nove priložnosti, saj bodo ti dogodki bolj ekskluzivni in intimni. Manjše skupine pa spodbujajo lažjo komunikacijo, boljše povezave in gradnjo zaupanja.
Predno bo cepivo na voljo vsem, predvidevamo, da bo udeležba dogodkov v živo nižja kot udeležba on-line dogodkov. Zato bodo ti dogodki morali biti edinstveni.
3. Hibridni dogodki
V tem letu smo dobro spoznali prednosti on-line dogodkov. Orodja za videokonference so nam omogočila varno delo in druženje kar od doma. Ker pa še vedno ostaja želja po osebnem stiku, se bodo v tem letu on-line dogodki in dogodki v živo združili v nekakšen hibrid. Hibridni dogodki bodo omogočali, da se jih ljudje udeležijo v živo ali na daljavo ter druženje skupin, ki se nahajajo na različnih lokacijah.
Hibridni team building: Projekt Feniks
4. Nove prioritete
Ključno vprašanje je: »Zakaj bi nekdo plačal vstopnico za dogodek, če ima podobno vsebino ponujeno zastonj?« Ta trend temeljito redefinira prioritete.
Vlagati moramo v boljše platforme, digitalno produkcijo ter profesionalne govorce in moderatorje. Prevladovali bosta kreativnost in strategija, saj samo vsebina in govorniki ne bodo dovolj velik magnet. Udeleženci si bodo želeli mreženja in pristnih povezav.
Prav tako pomemben bo tudi šov – velike predstave in dekoracija – saj si udeleženci želijo zabave in nepozabnih izkušenj.
5. Zavzetost udeležencev
Eden največjih izzivov virtualnih dogodkov je zavzetost udeležencev. Dogodek mora biti sestavljen iz serije aktivnosti, ki spodbujajo sodelovanje udeležencev. To je še posebej zahtevno pri hibridnih dogodkih, kjer moramo angažirati udeležence na različnih lokacijah. Organizatorji moramo dogodke skrbno načrtovati. Vsebina dogodka, format glavne seje, prehod v manjše skupine, uporaba drugih aplikacij in orodij …